perjantai 19. helmikuuta 2016

Kevään keskeneräiset-haaste


Silmukan saalistus-blogissa on käynnissä haaste:




 TÄÄLTÄ TARKEMMAT TIEDOT!


Minä osallistun haasteeseen seuraavilla töillä:

Tälle yksinäiselle junasukalle pitäisi saada pari tehtyä,
ja vaikka tumput kaveriksi.
Aloitin työn viime syksyn KyJyyn, mutta eipä se tämän pidemmälle sitten edennytkään.
Silloin oli tarkoitus saada varastoon tehtyä junasukkia,
kun aina aika ajoin lähipiirissä vauva uutisia on,
ja sitä myöten niitä sukkien kyselijöitäkin.
Kätevää olisi jo varastossa aina pari tai kaksikin olisi valmiina.
Mutta ainakin siis tälle toinen sukka nyt alkuun. :)

 Seuraavana olisi REAVERSET,
jotka oli myös Kyjyn aloituslistalla,
ja tähän malliin jäivät laatikon pohjalle.
Eli nämä valmiiksi myös.


Sitten olisikin tarjolla jämälankojenjämälanka polvisukkaa,
joka myös jäi Kyjyistä tekemättä.

Eli tässä olisi 3 keskeneräistä työtä.
Yhdessä pussissa olisi vielä ollut myös afrikankukkahippo,
mutta se taitaa mennä purkuun, tai jos sitä nyt sitten päätän jatkaa,
 niin otan sen sitten myöhemmin mukaan.

Sitten olisi vielä lankoja:

Olen saanut Novitalta kolme kertaa lankaylläri paketteja,
ja yhdestäkään paketista en ole vielä tehnyt mitään.
Josko nyt kevään aikana siis saisi näistäkin langoista käytettyä,
johonkin työhön jotain.
Eli en vielä tiedä mitä tekisin, mutta jokaisesta kerästä pitäisi jotain keksiä.
Ja tässähän on 1 kerä seiskaveikka polkkaa
2 kerää seiskaveikkaa
2 kerää jokea
4 kerää alpaca woolia

Näillä minä nyt sitten lähden haasteeseen mukaan!
Katsotaan miten käy! :)

3 kommenttia:

  1. Jee. Tervetuloa mukaan!
    Minä kans, minä kans, minä kans.
    Hyvää perjantaita!

    VastaaPoista
  2. Ai noin vähän keskeneräisiä...! Onnea haasteeseen, munkin pitäis kyllä ottaa siihen osaa, olis nimittäin syytä!

    VastaaPoista
  3. Mukavia keskeneräisiä ja ihania lankoja! :) Tervetuloa mukaan haasteeseen ja tsemppiä! :)

    VastaaPoista

Kommentoimalla piristät päivääni! :)