tiistai 2. kesäkuuta 2015

ILAHDUIN!


Minä sain aivan ihanan paketin viime viikolla.
Minua muistettiin, aivan minun värisillä jutuilla.
Ja lempi herkkuakin paketista löytyi,
nimittäin... SUKLAATA! :)
Mistä tämä paketti sitten saapui?
No pakettihan tuli knitcrochenator - blogin Jenniltä.
Haastoin Jennin ILAHDUTA BLOGGAAJAKAVERIA - haasteeseen
keväällä, ja Jenni heitti haasteen ikäänkuin takaisin minulle.
Eli nyt minäkin sitten sain Jenniltä paketin.
Tosin nyt kyllä joudun myöntämään,
että minun paketti ei ole vielä hänelle mennyt.
Mutta LUPAAN että tämän kuun aikana saapuu.

Mutta mennäänpäs nyt paketin sisältöön
Paketista löytyi aivan ihania luomuksia.
Nilkkamallin sukat ja kämmenekkäät,
ja aivan minun väriset <3
Kortti ja suklaata.


Jennillä onkin blogissaan postaus,
näistä ihanista luomuksista,
ja lisää kuvia.
Niitä pääset ihastelemaan TÄSTÄ!

Ja tosiaan kämmenekkäät on ihanat,
ja sukat kestää mukana kyllä!
Ihanat kesäsukat <3
SUURI KIITOS JENNI!
paketti oli ihana ja kovasti ilahduin!

2 kommenttia:

  1. Mua jostain syystä jaksaa naurattaa nuo kämmekkäät, kun ne ei ole kädessä. Ne näyttää jotenkin hassuilta :D

    VastaaPoista

Kommentoimalla piristät päivääni! :)