maanantai 9. helmikuuta 2015

Polvisukat, ensimmäiset tälle vuodelle


Tämän vuoden ensimmäiset polvisukat
tulee Tässä! 

Varren pituus 42 cm, joustimesta joustimeen
JyJu15-haasteen aloitus #9

Aloitus: 31.1 
Valmiit: 8.2
Menekki: 197 g
Lanka: Seisakaveikka, Musta ( 099 ), luonnonvalkoinen ( 010 )
 fuksia ( 553 ), syklaami ( 563 ) , ja vaaleanpunainen ( 522 )
Puikot: 3,5 Bambuiset
Koko: 39
Ohjeesta poiketen aloituksessa on 15 kerrosta joustinneuletta.
Ja ensimmäiset kaksi kavennusta on tehty 8 kerroksen välein,
ja sitten siirrytty tekemään neljä välikerrosta kavennuksien väliin.
Nilkassa myös 15 kerrosta joustinneuletta.

Raidat <3 

Pinkkiä ja mustaa <3

Villasukat, polvisukat <3

Oikein Mukavaa Rakkausviikon alkua kaikille! ;) <3

10 kommenttia:

  1. Tosi kivat sukat olet tehnyt. Ihana väritys. Miellytti kyllä niiiiiin kovin silmää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä rakastan näitä raidallisia sukkia, ja pinkkiä ;)

      Poista
  2. Ihanat värit! :) Mää oon ihan laiskistunu neulomisen suhteen, vaikka kovasti oon suunnitelut tekeväni itselleni pitkät villasukat :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla vielä puikot sutkuaa, mutta varmasti kevättä kohden hiljenee... loppuu mielenkiinto, tai sit ei.. saa nähdä.. :)

      Poista
  3. Super suloiset sukat. Värit ovat niin herkulliset.

    VastaaPoista
  4. Hui! Nää on kyllä ihanat. Miekii teen raitaa nyt sukkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Minä niiin tykkään tehdä näitä raitasukkia :)

      Poista

Kommentoimalla piristät päivääni! :)