perjantai 15. marraskuuta 2013

Marraskuun SNY-paketti



Myönnetään, koko viikon olen innoissani tätä pakettia odottanut,
 ja tänään odotus palkittiin ;)
 Piti ihan heti lähtee jalkasin koiran kanssa hakemaan,
 kun postilaatikosta saapumisilmoituksen löysin... 

Paketista paljastui, Kortti, 4 kerää Alpaca silk lankaa,
4 pinkkiä kynttilää, ja Kinuskinmakuinen maitokahvijuomajauhe

Aivan ihana itse tehty kortti, taas kerran :)


Langat ovat minulle ihan uusia tuttavuuksia, ihanan pemeitä ainakin, 
näin ensi hipelöinnillä.
Mitähän niistä keksiikään tehdä..
Kynttilöitä meillä meneekin paljon, ja ovat ihan kyllä minun värisiäkin :)
En koskaan olekkaan kokeillut noita kahvijuomajauheita, 
mutta nytten pääsen kokeilemaan. 
Saas nähdä miltä maistuu!

Kiitos Snyni taas kerran upeasta paketista,
joka on aivan minun näköinen! 

8 kommenttia:

  1. oih..tuo alpakka vaikuttaa ihanan väriseltä. vitsit että miuta ketuttaa kun meni ihan ohi koko sny. ihan pakko on kyllä seuraavaan vaihtoon iskeä ittensä mukaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin eka kertaa oon nyt mukana, ja varmasti seuraavaan lähden myös, on tää niin kivaa!! :)

      Poista
  2. Oijjoij, miten ihanan väristä Alpaccaa. Siun SNY tosiaan panostaa lahjaan :)

    VastaaPoista
  3. Arvokas, kaunis paketti!

    VastaaPoista

Kommentoimalla piristät päivääni! :)